You guys… XD


Yesterday I went on my chat and said,

‘Happy April Fool’s Day!’

Today I checked the chat and…

So I wrote,

‘XD I know that!! gotcha ;D’

Not very creative… but yeah, I gots you(;

~bliss

Tomorrow… 043rq43v59vt35vt95w3j.

 

Advertisements

11 thoughts on “You guys… XD

  1. Hah. Who thought April Fools was today!! xDD

    bliss~Lol. I wrote ‘Happy April Fool’s Day’ yesterday to see if some people believed me… nope, they thought I didn’t know xD

  2. Oh wait..it wasn’t you it was bestfreind09 who said today was April Fools day..we didn’t see your message so HAHA I don’t feel pranked on xPP

  3. sʞuɐɹd sʍoɹoɯɯoʇ ǝǝs oʇ ʇıɐʍ ʇ,uɐɔ˙sʞuɐɹd uo ןןnɟ uǝǝs ǝʌɐɥ ı˙ɥbnoɥʇ ɔısɐq ʎʇʇǝɹd ʞuɐɹd ןooɔ

    bliss~That wasn’t really a prank, it was a joke xD I don’t do like, full-on pranks. I could never pull those off.

  4. ˙˙˙ʇɐɥʇ pıp ʇsnظ ı ʎ ʞpı ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ǝɯ sʇı ‘ןןıʍ ı ¿¿¿¿¿¿¿ʞɔnɥɔpooʍ ɥʇıʍ 1 ǝɥʇ sɐʍ ʇɐɥʇ dǝǝd ǝɥʇ s,oɥʍ ɯǝɥʇ ןןǝʇ ı pןnoɥs ןoן

  5. ROFL. Um, why is my name posting as McFlurry :/ And why is Jake’s name JACKIE CHAN. ROFL. xD This has to be a April Fools prank. And Maple? Woodblock o.o & Bestfreind? Banana? BLISS DID YOU DO SOMETHING!! LOL.

    bliss~Ahaha, April Fool’s(;

  6. Big Mac….MCDONALDS THINGS!! HAHAH. xD

    bliss~Lol yup. McFlurry reminded me of McDonald’s… which reminded me of menu items :mrgreen: April Fools… once again(;

Comment any thoughts!

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s